сряда, 18 март 2015 г.

Let’s do it!



Продадени, продадениии!

-          Ох, сърцето ми щеше да изскочи, сякаш се намирахме на търг в Сотбис. Аз щях да се пръсна от вълнение, a близначката ми остана невъзмутима до края. Дано попаднем в ръцете на изискана дама, ценяща ръчната изработка. Засега сме се приютили, аз и сестра ми, върху една картичка с калинки и мартеница. Дано ни донесат късмет!

-          Стига си бърборила, няма нищо страшно, нашата повелителка, изпод чиито ръце излязохме, сигурно се е погрижила много добре за нас. Много е вероятно да попаднем в щастлив и уютен дом, където красива, млада и интелигентна жена ще ни се наслаждава. Представям си ни в комбинация с някое разпиляно, разхвърчано фишу и дънково яке. Ще видиш, ще си живеем царски. И младата дама, чието притежание ще бъдем, ще е много горда с нас, направо ще се пръсне от щастие!

-          Да, права си, няма да се притеснявам повече. Бяхме създадени с много любов и вдъхновение, нека извървим пътя си със страст и много хъс!

-          Да го направим! Let’s do it!

изработка: Диана Тенева

Няма коментари:

Публикуване на коментар