събота, 14 февруари 2015 г.

Трудно нещо е да обичаш

 
от нета


Днес е необичаен ден - насложиха се Задушница, Св. Валентин и Трифон Зарезан. Дълбоко в мен се борят много чувства кое по-точно да излезе на повърхността. Тъгувам за мама, тя вече идва само в сънищата ми, и само нощем ме прегръща и целува...насън ми говори, насън ме залива с многобройните си усещания, образи и превъплъщения. А жената в мен иска да е обичана и тайно поглежда към половинката си за малък жест на любов и уважение. Дали пък в крайна сметка да не стана почитателка на Бакхус - първо ще прелея за мъртвите, после ще вдигна наздравица със себе си... а който иска да е обичан, да заповяда, може да се присъедини към мен, с чаша вино в ръка. Трудно нещо е да обичаш, тя - любовта е цвете от семейство Сложноцветни.

Диана Тенева

Няма коментари:

Публикуване на коментар