четвъртък, 28 февруари 2019 г.

NaHaiWriMo 2019



1.02.

сянка пъпли
по склона -
градоносен облак

2.02. - гледам

проверка на тестове...
една и съща грешка
за n-ти път

2.02. - петльовден

петльовден -
гел по перчема
на съседчето

3.02. - кристал

30 години брак...
кристалното му "да"
все още отеква

4.02. – посока

разсеяна домакиня…
суфлето тръгна
надолу

 5.02. – игумен

часослов…
игуменката без сутиен
на всяка служба

6.02.: чувам

безсъници...
цялото ми тяло
жужи

7.02.: пустиня

пустиня...
само вятърът оставя
подписа си

8.02. - чучур

капеща вода...
помъдрявам заедно
с чучура

капеща вода...
ромоленето на чучура
ме вдъхновява

9.02. - дъх

уханието на джоджен
ще достигне ли до дъщеря ми...
северно сияние

10.02. - букак

жълъдчета...
ще мога ли да изплета
цял букак

11.02. - минута

на гарата...
само още минута
си мой

12.02. - изправен

изправена на ръба...
продължавам скалата
нагоре

13.02. – звънец

последен звънец...
всеки
в различна посока

14.02. - любов

останаха ли
джинджифилови сърчица...
гладна луна

15.02. - храм

делник...
ехтят стъпките ми
в празния храм

16.02. - слънце

зимно слънце...
прането сребрее
от скреж

17.02. - слово

моите думи...
монети, хвърлени
на вятъра


18.02. - дълъг

нямам
достъп до облака...
дълъг ден

ранна есен...
ресните на пончото ми
метат улицата

19.02. – античен

антична ваза...
женските извивки
все още на почит

в дъното хорът
изпява своето мнение...
античен театър

20.02. - уста

снежна луна...
нетърпеливи устни
ме обичат


21.02. - сълза

сълзите на вечността -
янтарена огърлица

вишнев здрач...
твоите сълзи са
моят амулет

през очилата...
сълзата се превръща
в океан

22.02. - шаря

шаря с пръст
набелязани маршрути -
глобус

шарена черга...
никой не може да довърши
бабиния код


23.02. - дълбок

Ягодинската пещера -
следвам щракането на
фотоапаратите

поливен сезон...
от кладенеца се носи
крякане на жаби

дълбок сняг -
и до хлебарницата даже
няма пътека

24.02. - небе

първо внуче...
възклицанията ми
стигат небето

студено небе...
само луната синее
далече

мастилено небе -
звезда с моето желание
полита надолу

25.02. - листо

силен вятър...
скрежно листо се лепва
за палтото ми

26.02. – коленича

поход в планината...
коленича и пия
от извора

27.02. - светъл

скъпа приятелка...
на масата в кухнята
грее дюля

на масата
в кухнята грее дюля...
дъх на приятелство

28.02. - мартеница

армаган -
сънувам мартенички
в писмото от мама

Няма коментари:

Публикуване на коментар