четвъртък, 13 април 2017 г.

В ОЧАКВАНЕ НА БЛАГОДАТНИЯ ОГЪН



Велики четвъртък е. Боядисваме яйца, правим козунаци и чакаме слизането на благодатния огън и свързаните с него чудеса... Но ако досега не сме направили сърцето си жилище на вярата, няма защо да чакаме знамения отвън, които да ни спасяват в нулевите коти. 

Боядисвам си яйцата, размишлявам върху житейските несгоди и сякаш чувам гласа на мама, която ми казва да спра да философствам и да направя най-хубавите яйца, защото това се иска сега от мен... Сигурно е права, та нали цял живот се стремя да правя точно това - да давам най-доброто от себе си, и в това си желание винаги търся хора, които да разпалват моя пламък. И огънчето, което гори вътре в мен всеки ден да ме провокира да правя чудеса - малки, от които е изтъкан животът и му придават смисъл и величие. Ето затова боядисвам днес яйца - с този си акт аз славя и прославям живота, неговата простота и величие, изразено в последните думи на Исус "Аз успях, Господи, аз успях!"

Великден...
огънят продължава
да гори

Диана Тенева


Няма коментари:

Публикуване на коментар