понеделник, 6 април 2020 г.

Кратки хайку репортажчета от дистанционното обучение




карантина...
даже тостерът отказа
да работи


онлайн тест -
ученик се крие
под моето име


Благовещение вкъщи -
няма как
да ме закука кукувица


дистанционно обучение -
набъбват формите ми
в Майкрософт


трета седмица...
заспивам с очила
на компютъра


трета седмица...
вече преподавам
по пижама


онлайн обучение -
няма кой да полее
цветята


hallelujah -
аудиофайлове работят
през Teams


две минути...
моят свят искри
цял ден

предай нататък
и всичко ще бъде наред...
Възкресение

Велики понеделник...
"Осанна" все още звучи
в ушите ми

Велики понеделник...
изработвам антитела
срещу "Разпни го!"

Велики понеделник...
бял гълъб лети
с вятъра

онлайн обучение -
все пия
студено кафе

студено кафе...
ще си изгладя
бръчките

без бръчки -
радват ми се колегите
през Teams

никакви Teams
и Sway за днес...
боядисвам яйца

боядисвам яйца -
съседката ми подарява
перлена боя

перлена боя...
дали ще постигна блясъка
на мамините яйца


карантина...
кулинарката в мен
се събужда

събужда се
и апетитът ми...
без рокли съм

ревю на рокли
в гардероба...чакам
смокиновите листа
пореден Великден –
научих ли се
на смирение

смирение...
и птиците гнезда
не правят

правя курабии...
литвам като феникс
от пепелта

комар върху
комарника отвън...
постоянно присъствие

постоянно присъствие...
обичайните заподозрени
печелят или губят

губя приятели -
не мога да броя
до десет

изгрев...
птица в картината
без рамка

рамка...
накъде ли води
този път
път...
събирам думи
за нататък
Диана Тенева



Няма коментари:

Публикуване на коментар